دانلود متن کامل پایان نامه ارشد | قسمت 19 – پایان نامه های کارشناسی ارشد
-
- Jones ,John (1995) ,’ When Ads Work’ , DYH,117. ↑
-
- Price Elasticity ↑
-
- Elasticity of sales to advertising ↑
-
- Ehrenberg ,Andrew (2000), ‘Repetitive Advertising and Consumer’, Journal of Advertising Research 29, 57. ↑
-
- Model of the Hierarchy of Effects ↑
-
- Tellis ,Gerard ( 2004) , ‘ Effective Advertising’ , Sage: London,1 ↑
-
- Kelly,Larry and Jugenheimer, Donald (2004)‘ Advertising Media Planning’, Prentice-Hall:India,8. ↑
-
- وردی نژاد، فریدون؛ افضلی، میترا (۱۳۹۱) تبلیغ و تبلیغات در رسانه ها. دانشگاه تهران، کارشناس ارشد مدیریت رسانه، ۱ ↑
-
- رحیمی پردنجانی، حسین (۱۳۸۸) روان شناسی تبلیغات. دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد، ۱۱ ↑
-
- مهرانی، هرمز و همکاران (۱۳۸۸) بررسی تأثیرگذاری رسانه های تبلیغاتی و رتبه بندی آن ها از دید مشتریان بر اساس مدل AIDA در شرکت تولیدی اخوان جم. دانشگاه آزاد علی آباد گلستان، ۳ ↑
-
- وردی نژاد، فریدون؛ افضلی، میترا (۱۳۹۱) تبلیغ و تبلیغات در رسانه ها. دانشگاه تهران، کارشناس ارشد مدیریت رسانه، ۱ ↑
-
- همان، ص ۲ ↑
-
- وردی نژاد، فریدون؛ افضلی، میترا (۱۳۹۱) تبلیغ و تبلیغات در رسانه ها. دانشگاه تهران، کارشناس ارشد مدیریت رسانه، ۲ ↑
-
- همان، ص۲۷۶ ↑
-
- همان، ص ۴۸ ↑
-
- همان، ص ۵۲-۵۳ ↑
-
- محمدیان، محمود (۱۳۸۵) مدیریت تبلیغات از دید بازاریابی. انتشارات حروفیه، تهران، چاپ چهارم، ۲۱۵٫ ↑
-
- Mission ↑
-
- Money ↑
-
- Message ↑
-
- Media ↑
-
- Measurement ↑
-
- وردی نژاد، فریدون؛ افضلی، میترا (۱۳۹۱) تبلیغ و تبلیغات در رسانه ها. دانشگاه تهران، کارشناس ارشد مدیریت رسانه، ۱۰-۱٫ ↑
-
- وردی نژاد، فریدون؛ افضلی، میترا (۱۳۹۱) تبلیغ و تبلیغات در رسانه ها. دانشگاه تهران، کارشناس ارشد مدیریت رسانه، ۱۰-۱٫ ↑
-
- همان ↑
-
- وردی نژاد، فریدون؛ افضلی، میترا (۱۳۹۱) تبلیغ و تبلیغات در رسانه ها. دانشگاه تهران، کارشناس ارشد مدیریت رسانه، ۱۰-۱٫ ↑
-
- وردی نژاد، فریدون؛ افضلی، میترا (۱۳۹۱) تبلیغ و تبلیغات در رسانه ها. دانشگاه تهران، کارشناس ارشد مدیریت رسانه، ۷۰۲-۶۹۵٫ ↑
-
- وردی نژاد، فریدون؛ افضلی، میترا (۱۳۹۱) تبلیغ و تبلیغات در رسانه ها. دانشگاه تهران، کارشناس ارشد مدیریت رسانه، ۱۰-۱٫ ↑
-
- وردی نژاد، فریدون؛ افضلی، میترا (۱۳۹۱) تبلیغ و تبلیغات در رسانه ها. دانشگاه تهران، کارشناس ارشد مدیریت رسانه، ۱۰-۱٫ ↑
-
- Mcknight ↑
-
- بشیری، مهدی؛ جنیدی، مهدی (۱۳۸۶) بررسی تأثیر اعتماد مشتریان شهر تهران بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر پاهی مدل TAM. دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، ۵ ↑
-
- Roth & Sitkin ↑
-
- Gabarro ، Athos و Misztal ↑
-
- Berkun ↑
-
- خداداد حسینی، حمید و همکاران (۱۳۸۸) شناسایی و اولیت بندی معیارهای مؤثر در طراحی استراتژیک پرتفولیوی خدمات بیمهای با بهره گرفتن از فنون MADM. چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، ۹۶ ↑
-
- Jones & George ↑
-
- Lander ↑
-
- Ganesan & Hess ↑
-
- خداداد حسینی، حمید و همکاران (۱۳۸۸) شناسایی و اولیت بندی معیارهای مؤثر در طراحی استراتژیک پرتفولیوی خدمات بیمهای با بهره گرفتن از فنون MADM. چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، ۹۶ ↑
-
- Zaghloul و Hartman ↑
-
- Mayer ↑
-
- خداداد حسینی، حمید و همکاران (۱۳۸۸) شناسایی و اولیت بندی معیارهای مؤثر در طراحی استراتژیک پرتفولیوی خدمات بیمهای با بهره گرفتن از فنون MADM. چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، ۹۶ ↑
-
- خداداد حسینی و همکاران (۱۳۸۸) شناسایی و اولیت بندی معیارهای مؤثر در طراحی استراتژیک پرتفولیوی خدمات بیمهای با بهره گرفتن از فنون MADM ، ۹۷ ↑
-
- Mayer، Davis و Schoorman ↑
-
- Gafen & Straub ↑
-
- Gafen، Karahanna و Straub ↑
-
- خداداد حسینی، حمید و همکاران (۱۳۸۸) شناسایی و اولیت بندی معیارهای مؤثر در طراحی استراتژیک پرتفولیوی خدمات بیمهای با بهره گرفتن از فنون MADM. چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک،۶۹ ↑
-
- Jarvenpaa ↑
-
- Shapiro ↑
-
- وردی نژاد، فریدون؛ افضلی، میترا (۱۳۹۱) تبلیغ و تبلیغات در رسانه ها. دانشگاه تهران، کارشناس ارشد مدیریت رسانه.، ۱۰ -۱٫ ↑
-
- همان ↑
-
- Teleshopping ↑
-
- TAM ↑
-
- وردی نژاد، فریدون؛ افضلی، میترا (۱۳۹۱) تبلیغ و تبلیغات در رسانه ها. دانشگاه تهران، کارشناس ارشد مدیریت رسانه.، ۱۰ -۱٫ ↑
-
- همان ↑
-
- belief-intention ↑
-
- وردی نژاد، فریدون؛ افضلی، میترا (۱۳۹۱) تبلیغ و تبلیغات در رسانه ها. دانشگاه تهران، کارشناس ارشد مدیریت رسانه.، ۱۰ -۱٫ ↑
-
- Advertising ↑
-
- Propaganda ↑
-
- Publicity ↑
-
- Jowett ↑
-
- محسنیان راد، م (۱۳۸۴) ایران در چهار کهکشان ارتباطی، جلد اول، تهران: سروش، ۱۱۲٫ ↑
-
- Cognitive dissonance theory ↑
-
- Leon Festinger ↑
-
- فستینگر، ل. و ارونسون، ا. (۱۳۷۷) “پیدایش و کاهش ناهماهنگی در بافت های اجتماعی” در: روان شناسی اجتماعی، متون اساسی انگلیسی و امریکایی، ترجمه پرویز سرندی، دانشگاه تبریز، ۲۵۰٫ ↑
-
- کریمی، ی. (۱۳۷۳) روانشناسی اجتماعی ( نظریه ها، مفاهیم، کاربردها )، تهران: بعثت، ۳۵۸٫ ↑
-
- Cognitive Consonance ↑
-
- کرچ، د. کراچ فیلد، ر. س. بلاکی، ا. اس. (۱۳۴۷) فرد در اجتماع، ترجمه محمود صناعی، تهران: کتابفروشی زوار، ۲۹٫ ↑
-
- سورین، و. تانکارد، ج. (۱۳۸۱) نظریه های ارتباطات، ترجمه علیرضا دهقان، تهران: دانشگاه تهران، چاپ اول، ۲۱۱٫ ↑
-
- Balance theory ↑
-
- Haider ↑
-
- Symmetry theory ↑
-
- New Camb ↑
-
- Congruity theory ↑
-
- Ozgod ↑
-
- سورین، و. تانکارد، ج. (۱۳۸۱) نظریه های ارتباطات، ترجمه علیرضا دهقان، تهران: دانشگاه تهران، چاپ اول، ۲۱۵٫ ↑